اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت برق برای این افراد تغییر کرد| پرمصرف‌ها بخوانند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۴۲
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
قیمت برق برای این افراد تغییر کرد| پرمصرف‌ها بخوانند
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان پُر مصرف باید مازاد مصرف برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تعرفه برق مشترکان پُر مصرف گفت: قیمت مصرف برق بیش از ۲.۵ برابر الگو، معادل قیمت تجدیدپذیر‌ها در نظر گرفته شده است و این دسته از مشترکان باید مازاد مصرف برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند.

وی افزود: هم‌اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد تعرفه برق این دسته از مشترکان به‌صورت غیریارانه‌ای محاسبه می‌شود و در قانون نیز اشاره شده است که به‌تدریج این اتفاق بیفتد و برای سال ۱۴۰۳، حدود ۲ تا ۳ درصد از مشترکان که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف می‌کنند پیش‌بینی شده است میزان مصرف مازاد بر الگو به صورت پلکانی افزایشی باشد و در سال‌های آینده به تدریج این قیمت‌ها به قیمت‌های غیریارانه‌ای نزدیک خواهد شد.

رجبی مشهدی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ برای مشترکانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بودند پیش‌بینی شد تا سقف الگوی مصرف، تعرفه برق رایگان شود که این امر محقق شد.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: بخشی از مواد بودجه سال ۱۴۰۳ به تامین مالی بخش‌های مختلف صنعت برق مربوط می‌شود. یک ابتکاری به خرج داده شده و آن هم این است که برخی از مواد بودجه که در سال‌های گذشته تکرار شده بودند قرار است به صورت جدا در قانون الحاق ۳ به تصویب برسد.

رجبی مشهدی گفت: در قانون بودجه به حوزه هوشمندسازی و تامین ناترازی‌های مالی صنعت برق توجه کافی شده است و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها به طور کامل استفاده کنیم.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->